2019 decemberben voltam először a Studio Madison fotóstúdióban, szerelem volt első látásra. Két évvel később elmondhatom, hogy minden termében fotóztam és mindegyiket imádom a saját maga hangulata miatt.
A megrendelt fotózásokon felül Dióval közösen is voltunk már magunknak frissíteni a fényképállományunkat, a mostani fotózás története azonban egy 120 perces portfólió fotózás története. az OKJ fényképész tanfolyamon vizsgamunkájához a választott témám a MODELLES REKLÁM lett. Ez annyit tesz, hogy egy életérzést, hangulatot kell bemutatni egy modell segítségével és természetesen magát a terméket (vagy szolgáltatást).
Mivel már készítettem erre egy témát Sarah Amber koncepciót, így elsőre csak bebiztosítani akartam magam és a kipróbálni a Sunday termet.
A Sunday terem
A Studio Madison 400 m2-en, 4 óriási belmagasságú, enteriőrrel berendezett különleges teremmel várja fotós vendégeit. A különböző stílusú napfényes termei közül az egyik kedvenc a nagyon világos, fehérre festett falakkal rendelkező Sunday terem. Amikor Gábort és Tündit felkértem, hogy tartsanak velem ezen a napon már tudtam, hogy lágy fényekkel szeretnék operálni és mivel akkor még ilyen rózsaszín, púderes mályva szín voltak kiegészítésként a teremben ez tökéletesen passzolt az akkori Glamour magazin lapszámához.
Glamour, lifestyle, lazaság
Tündivel gyerekkorunk óta ismerjük egymást, egy általános iskolába jártunk és amikor elkezdtem fotózni az egyik kedvenc sorozatomat róla készíthettem a Duna-parton. Tündi bár nem hivatásos modell lazán kezeli a fotózást, természetesen feloldódik a kamera előtt. Nagyon szeretem azt az összhatást, amit együtt sikerül mindig elérnünk. Kicsit rohanósra kellett vennünk a figurát, mert 3 szettet szerettünk volna befotózni és 60 percünk volt csak. Azóta sosem állítom magam ilyen helyzetbe, mindig legalább 120 percet adok a közös fotózásnak. Amíg Tündi átöltözött, addig készítettem a magazinról 1-2 önálló képet.
Klasszikus elegancia, modern élet
Gábort a Frappa Magazinnak köszönhetem. A Frappa Magazinban ő marketingesként dolgozott velem és nagyon szerettem már akkor a kreatív gondolatait, egyedi látásmódját és divathoz, stílushoz való hozzáállását. Amikor elmeséltem neki milyen képeket szeretnék ő egyből tudta, milyen ruhákat hozzon hozzá. A többi tulajdonképpen improvizáció volt, bár egy gyakorlott modellnek, amilyen Gábor is, ezt nem volt nehéz. Pontosan tudja és ismeri, mi áll jól neki, de nem fél kísérletezni. Mondtam is neki, hogy bátran vállalhatna komolyabb munkákat modellként, meg van benne a sokszínűség, a profizmus, ami ilyen munkákhoz kell. Végül a vele közösen készített képeket adtam le Viszgaremeknek, aminek a koncepció leírását a képet alatt olvashatjátok.
A koncepció leírásom így szól:

Modelles reklám: Egy konkrét terméket bemutató, koncepcióra épülő reklámfotó-sorozat.
A termék a Herendi Porcelánmanufaktúra leghíresebb, Viktória mintás csészéje és annak modern kori lehetséges célcsoportja, a modern, metroszexuális férfi. A „metroszexuális” szó nem feltétlenül utal szexuális beállítottságra, inkább életstílusra vonatkozik. Olyan férfiak extravaganciáját jellemzi, akik látszólag nem fektetnek hangsúlyt arra, hogy egy férfias szerepképbe kategorizálják be őket. Az általuk követett életstílusra a „nőies” jelzőt szokták alkalmazni. A nőies virágminta, a porcelán luxusa és a Michelangelo Buonarroti, Dávid szobra adja a kontrasztot és a belső jelentést a képeknek. A férfi reprezentációjának 20. századi újjászületését, megújulását kívántam megjeleníteni a reklámfotó sorozatban.
Megvalósítás
A modell fotózása a Studio Madison – Sunday termében készült, mely első sorban napfénystúdió, 1-2 képhez nem volt elegendő a 100×200 centiméteres derítő lap, ott az állandófényű lámpa segítségét vettem igénybe. A cél első sorban a természetes, lágy fények elérése volt, amire fotózás után a RAW képek szerkesztésével segítettem rá. A termékfotók otthoni körülmények között, természetes fénnyel és derítéssel készültek. A meleg tónusok összedolgozása az utómunka során Photoshopban készült.